August 23, 2005

ویدیوهای شلخته

کانال‌های موزیک رو بالا و پایین می‌رم و دنبال چیزی می‌گردم که بهم بچسبه. اول کلیپ جدید شکیرا. نمی‌دونم من بیسوادم یا این پسره که باهاش می‌خونه زیاد معروف نیست. بهرحال صداش که بینظیره. حرف نداره. بعد می‌رسم به یک آهنگ اسپانیش که خیلی به دلم می‌شینه. بعد چکاوک داریوش که می‌شه باهاش زندگی کرد. از اینجا به بعد بی‌نتیجه کانال عوض می‌کنم. یهو انگار حالم بد می‌شه. واقعا لازمه تو همه موزیک ها از رپ و پاپ و راک و ایرونی و ترکی و خلاصه هر چیزی که شبیه موسیقی باشه انقدر باسن مبارک خانمها رو نشون بدن؟؟؟ یادم افتاد واسه فیلم "نزدیکتر" که با ناتالی پورتمن مصاحبه کرده بودن پرسیدن از اینکه جلوی دوربین بدون لباس حاضر بشی خجالت نکشیدی؟ ناتالی گفته بود این لطفیه که به بدن زیبای خودم می‌کنم. معمولا فلسفه فکری مانکن‌ها هم همین است. اما اینکه هر موزیک ویدیو الزامن باید 4 تا دختر مختر اون وسط داشته باشه دیگه مزخرف و جواتی به نظر میاد. افسوس که تو کلیپ‌های ایرونی این قضیه خیلی شورتره. همه چیز بی‌نظم و دم دستی و شلخته است. اون وسط هر کی یه ساز می‌زنه. یکی به چپ میچرخه، یکی دست راستشو بالا میاره، اون یکی قر می‌ده! مثل اینکه به هر قیمتی باید 1 کلیپ پر از رقص و مینی‌ژوپ ساخته بشه. بهم برمی‌خوره. یه جورایی به زن بودنم برمی‌خوره.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Web Blog Pinging Service