September 26, 2005

صد سال تنهایی داستانهای کوتاه کافکا رو گذاشته که خیلی باحاله
1
اجرای لایو موسیقی لطف دیگه‌ای داره، حالا اگه خواننده هم گوگوش باشه دیگه خیلی عالیه. ما که فقط خبرش رو می‌شنویم! شما رو نمی‌دونم
2
اهل فوتبال هستین؟ شاید اینو ندیده باشین
3
بعضی‌ها آلبوم های مجاز داخلی رو دوست دارن. ستاره خبر کنسرت‌ها و آلبوم‌های جدید رو میذاره
4
فکر می کنید اول پیمان شکن میثاق دولت نهم کیه؟
5
بازم شاملو
6
این سایت جالبیه. اطلاعات خوبی میده. در واقع می‌شه معنی اصطلاحاتی رو که نمی‌دونیم توش سرچ کنیم
7
این احساس مزخرف رو دارم که یه روزی عربستان تو خیلی چیزا از ما جلو میفته. حتا اگه ما اونا رو خیلی بی‌فرهنگ‌تر و عقب‌افتاده‌تر از خودمون بدونیم
8
فرناز بحث جالبی رو مطرح کرده. شریک عاطفی و جنسی باید یکی باشه یا اینکه با یه مساله‌ی نسبی روبرو هستیم؟
9
کویت با اون جمعیتی که با ایران قابل مقایسه نیست رقم قابل توجهی شکایت علیه صدام ارائه داد. ما که یهو یادمون رفت همینا بودن که 8 سال بابای ما رو درآوردن. تنها جایی که ایمیل‌ها رو علیه جنایات صدام جمع‌آوری کرد مجله چلچراغ بود. (البته تا جایی که من دیدم و شنیدم) خب وقتی من از حق خودم دفاع نکنم نباید توقع داشته باشم کسی بره حق منو بگیره! اونایی که اموالشون رو از دست دادن یا خانواده شون رو و حتی همه‌‌ی مایی که هر بار با صدای آژیر قرمز مردیم و زنده شدیم واسه گرفتن حقمون چکار کردیم؟ پس غرامت ما کجاست؟
10
**
بابا یکی به داد من برسه! دهنم سرویس شد آخرش هم نتونستم از. موزیلا مطلبم رو پابلیش کنم یعنی هر موقع دلش بخواد لینک‌ها رودرست نمایش می‌ده! اکسپلورر هم تاهوما رو نمی‌خونه. کمک

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Web Blog Pinging Service