June 24, 2006

خب به سلامتی گند زدم به قالبم و همه‌ی لینکام پاک شد! وقتی آدم در 1ثانیه تصمیم نگرفته رو عملی کنه این می‌شه دیگه! بهرحال تکراری شده بود!

دیشب مثل دیوونه‌ها از برد سوییس حال کرده بودم! جایی که دوستش دارم.

اصلن دلم نمی‌خواد سوئد و انگلیس به این زودیا حذف بشن. گفته باشم!

راستش من یه چیزی رو نفهمیدم! این آقایونی که هر شب تشریف میارن جلوی دوربین و نیت کردن همه‌ی آفت‌های فدراسیون و تربیت‌بدنی و کادر فنی و دیگران و بعضیا رو شناسایی کنن تا حالا کجا تشریف داشتن؟!

نسیم هراز تیر ماه هم بد نشده. البته اگه همه‌ی مطالبش مثل سینمای جهان و موسیقی جهانش بود خیلی بهترتر می‌شد!

فعلن!


Comments:
اي بابا ! تو چرا انقدر رنگت پريد دختر ؟! حالا يعني اين ديگه قالب ثابت شد ؟ به هر حال مباركا باشه .
 
تو قدر عوض شدی دختر !!!!؟اول اصلا نشناختمنون ;)
 
تبریکات که قبلا عرض شد. اشکالی نداره، فقط لینک منو بذار، بقیه اش دیگه حله.
 
این خیلی بهتره. اون یکی نمیدونم چرا اصلا انقدر سنگین بود.

انار
thoughts.blogfa.com
 
dekorasione jadid mobarak :D konfayakon kardi ke :P
 
ولنتاین جونم خوب شد بالاخره اینجارو باز کردی بابا!
چند دفعه اومدم احوالتو بپرسم ولی نمی شد. خیلی ناراحت شدم. توروخدا حتما از حالت بنویس. ولی فکر کنم خدارو شکر مشکلی برات پیش نیومده. چون نوشته هات که همون ولنتاین سابق خودمون بود(چشمک).
راستی وبلاگت اینجوریم خوشگله. یه جورایی شیک تره! بوس بوس
 
Khoob kardi ghaleb ro avaz kardi, oon sooratish kheili Jigh bood!

Swedet ham ke Hazffffffff shod Vaali joonam -:)
 
woooooooooooooooooooooow
بابا تبریــــــــک... خیلی خوشگل شد اینجا. آقا دست مارو هم بگیر از اون قالب صورتی در بیام.
(من یه بار کامنتم رو پست کردم پس چرا نیومد؟) میگما باز خوبه لینکات پرید اگه آرشیوت می پرید که بدتر بود!(البته اگه پستهات رو تو کامپیوترت نداشته باشی)
خوش باشی
 
آها ماشالا کور هم هستم که نمی بینم اینجا نوشته کامنتم احتیاج به قبولی داره وگرنه 100000000 تا کامنت می ذاشتم عین پت و مت سرم رو می خاروندم که ا ِ پس کامنتم کـــــــــــو؟
 
eeeee
che avaz shode inja aval fekr kardam safe eshtebahye
tanavo khube
http://www.macromediax.com/learn/ inja ye sery ghaleb dare age khasty ye sar bezan harchand ghalebash tekrarye
 
http://www.macromediax.com/learn/ .. inja ye sery ghaleb dare harchand tekrarye vali bad nist
 
به نظرم که اینجا خیلی بزرگتر شده و خانمانه تر (قبلی هم خوب بود)، مبارک باشه .یکم هم فونت رو بزرگتر کنی بهتر میشه ، برای آرشیوتون میگم .

راستی یادت نره من هم توی لینک ها بودم ها باز دوباره عین اوندفعه جا نیفتم :D
 
مبارکه والنتین جان
می گم با این رنگی که برای قالبت انتخاب کردی بیشتر به نظر میاد طرفدار هلند باشی تا سوئد و انگلیس;)راستی خودت که خوبی عزیزم؟
 
قالب جديد مبارك
 
خوشگل شده قالبت ها و خوشحالم كه بهتري . اينجوري بيشتر به ولنتاين مياد .
 
سلام عزيزم
اين قالبت هم خيلي با حاله من كه خوشم مي آد
 
khob ishalaoni bebare ke to mikhay
 
چه خوب شد که کامنت دونی رو باز کردی. آخه من اظهار نظر نکنم خدای نکرده خفه میشم!!!! قالب جدیدت هم قشنگ تر از قبلیه فقط لینک فرانکلین رو زودی بذار بقیه اش حله!(چشمک به فرانکلین) این آقایونی که گفتی کیا هستن؟ کارشناسن یا مجری تلویزیون؟
 
سلام والنتین جون, چطوری؟ پات بهتره؟ قالبت هم خیلی خوشگل شده, لینکهاتم به زودی دوباره جفت و جور میشه
 
سلام خانومی, خوبی؟ پات بهتره؟ قالبت هم خیلی خوشگل شده. غصه لینکها رو هم نخور که به زودی دوباره جفت و جور میشه
 
والله اولش شوکه شدم عزیزم. گفتم این دیگه چیه؟؟اما خوب شده خدائیش . کامنت رونی رو هم باز کردی که. خوب کردی . آدم اونجوری حس میکرد دهنشو به زور بستن! خلاصه که شاد شدم از زیارتت
 
خوبی ولنتاین !منچند روزه سر نزده بودم تازه از اتفاقی که برات افتاده خبردار شدم امیدوارم دیگه مشکلت کاملا رفع شده باشه .بعد هم زیاد غصه نخور خصلت ملت ما اینه که فقط بد وبیراه بگه به خصوص اگه بتونی پشت حفاظی مثل اینترنت قایم بشه.بعد هم من قالب قبلی وبلاگت رو بیشتر دوست داشت ولی به هر حال لباس جدید مبارکه
 
ghalebe jadid mobarakee!! khosghel shode vali fontet ye kam rize! ma dighe pir shodim madar fekr cheshaye kurman kuriye ma ram bekon !! pir shi naneeeee!!
 
سلام دوستم....پس چرا اینطوری شد؟؟؟...من اومدم که تبریک بگم...اما فقط یه جای کار میلنگه...شرمنده اما سوئد هم دیشب حذف شد...به قول بابایی فامیل های من حذف شدن (آخه شوهر و خانوم دختر دائی و پسر دائی جان من سوئدی هستن) خلاصه به سوئد میگه فامیلای من!!! اما اشکالی نداره عزیزم امیدوارم انگلیس برات باقی بمونه....منم با ایتالیا عشق میکنم...موفق باشی...راستی حالت خوب دوستمم؟ کسالت برطرف شد؟؟
 
سلام والنتاین جون
قالب جدیدت مبارک
خیلی قشنگه وگرم
امیدوارم حالت بهتر شده باشه و همیشه هم موفق وشاد باشی
منم طرفدار انگلستان هستم مایکل اوئن
شاد باشی
برام انرژی مثبت بفرست بای بای
 
ولنتاین جونم متاسف شدم برای اتفاق جمعه
در ضمن قالبت به نظر من که خیلی ماهه
 
اي تيپو... اينم بهت مياد ولنتاين جونم.. هميشه خوش باشي.. فكر كردم نمخواي نظر دوني باز كني و دق مرگم كني :دي
 
be ghole oon shere : rang o root vaas shode....khobe.
sweden ke hazf shod...ama berezil ro daryabid...be ham sar bezanim...hamin
 
rasty to in weblog chejury mishe farsy comment gozasht??
 
به به ! چه میکنه این دیزاینررر
 
rastesh man natoonestam chand roozi on besham, kheili narahat shodam ke mariz shodin, omidvaram ke khoob o khosh bashin, zemnan link e jadidetoon ham mobarak bashe kheili shade!:)
 
قالب نومبارك.خوشحالم كه بهتر هستيد.كامنتدوني هم كه باز شده.يهو ماهارو شوكه كردي!!
 
سلان اول تبریک بابت قالب دوم تبریک بابت برد انگلیس هورااااااااااااااااااا ویوا ولنتاین جونم
 
khodayish Swiss omidvaram ghahreman sheh!:D Alireza from Swiss:D
man Irani ha pore harfim!
hamin va bas! karshenasi, amal kher!
 
نسیم این ماه که همش جنایی بود! من هفت رو ترجیح می دم. نظرت چیه؟
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Web Blog Pinging Service